Υδατάνθρακες

Η κατανάλωση υδατανθράκων είναι σημαντική πριν την προπόνηση, ώστε να αποθηκευτεί η μέγιστη ποσότητα γλυκογόνου, που χρειάζεται ο ασκούμενος κατά τη διάρκεια της προπόνησής του, ώστε να ανασταλεί η εξάντληση του γλυκογόνου και η κούραση των μυών του.
Το ίδιο σημαντική είναι η χορηγησή τους και μετά την προπόνηση, ώστε να γίνει γρήγορα η επανασύνθ...

Η κατανάλωση υδατανθράκων είναι σημαντική πριν την προπόνηση, ώστε να αποθηκευτεί η μέγιστη ποσότητα γλυκογόνου, που χρειάζεται ο ασκούμενος κατά τη διάρκεια της προπόνησής του, ώστε να ανασταλεί η εξάντληση του γλυκογόνου και η κούραση των μυών του.
Το ίδιο σημαντική είναι η χορηγησή τους και μετά την προπόνηση, ώστε να γίνει γρήγορα η επανασύνθεση του γλυκογόνου και η επάνοδος του οργανισμού στην αρχική του κατάσταση.
Επίσης, το είδος των υδατανθράκων που καταναλώνεται έχει μεγάλη σημασία.
Στο γενικό πληθυσμό συνιστάται η πρόσληψη υδατανθράκων αργής απορρόφησης, ενώ αντίθετα στους αθλητές προτείνεται η πρόσληψη υδατανθράκων ταχείας απορρόφησης, οι οποίοι χρησιμοποιούνται άμεσα από τον οργανισμό και αποδίδουν μεγάλα ποσά ενέργειας.

Περισσότερα

Υδατάνθρακες Δεν υπάρχουν προϊόντα σε αυτή την κατηγορία.